PC / Sunucu Bakım Destek Hizmetleri



PC / Sunucu Bakım

PC ve Sunucularda oluşan donanım problemlerinin giderilmesine ve sorunsuz çalışmayı sağlamaya yönelik hizmetlerdir. “Parça Dahil” veya “Parça Hariç” olarak verilebilir. Servis sağlayıcı ile müşteri arasındaki hizmet sözleşmesinin içeriğine bağlı olarak, donanım, bakım-onarım hizmetleri kapsamında “Periyodik Bakım” hizmeti de söz konusu olabilir. Bu hizmetler, donanımların üzerinde koşan işletim sistemlerine ya da diğer yazılım bileşenlerine verilecek olan destek hizmetlerini kapsamaz.


Kapsam Dışı Konular ;

  • PC ve Sunucu Bakım/Destek hizmeti dışındaki tüm hizmet alt bileşenlerine ilişkin destek, yönetim ve danışmanlık hizmetleri
  • Tüm donanım/işletim sistemi/uygulama yatırım maliyetleri
  • Tüketim malzemesi (kağıt, kartuş, teyp, toner, notebook pili vb.) temini ve maliyetleri
  • Uygulamaların kullanımına ve/veya uygulama geliştirmeye yönelik destek talepleri/hizmetleri
  • Sistemler üzerinde yapılacak olan geniş çaplı “güncelleme” işlemleri
  • Müşteri ya da üçüncü şahısların, hata, kasıt ya da ihmali, ani voltaj değişiklikleri, klima şartlarının sağlanmaması, genel mücbir sebepler ve bunlara benzer nedenler ile oluşacak hasar ve arızalar
  • Servis sağlayıcının yazılı onayını almadan sistem üzerine yapılan ekleme ya da değişikliklerden dolayı meydana gelen sorunlar ve bu sorunların yol açtığı her türlü olumsuzluklar

PC / Sunucu Bakım Destek Hakkında

Daha Fazla Bilgi Almak İçin

Lütfen Bize Ulaşın!


+90 216 606 43 23