Kurulum, Taşıma, Ekleme, Çıkarma



IMAC hizmetleri

IMAC hizmetleri (sektörel bir terimdir, Install – Move – Add – Change terimlerinin baş harflerinden oluşur), şirketlerin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda mevcut bilgi sistemi donanımlarının kurulum, yer değişikliği, taşıma, mevcut sistemlere donanım veya uygulama ekleme, yer değişimleri gibi hizmetlerin genel tanımıdır. Bir defaya mahsus veya önceden belirlenmiş adetlere bağlı kalarak belirli periyotlar ile sağlanabilir. Her hizmet grubunda gerçekleştirilen işler aşağıda özetlenmiştir.


Kurulum (Install)

Sözleşme kapsamındaki ürünlerin kuruluş hizmetidir. Yeni sistem kurulumlarındaki imaj yönetimi sağlanır. Standart uç kullanıcı ürünlerinin kurulumu aşağıdaki adımları içerir:


  • Donanımın fiziksel kurulumu
  • Standart yazılım platformu kurulumu ve testi
  • Network bağlantısının yapılması

Taşıma (Move)


  • Aksamları ile birlikte donanımın sökülmesi
  • Donanımın yeni yerine taşınması
  • Donanımın kurulması
  • Standart yazılım platformu kontrolü
  • Network bağlantısının yapılması

Ekleme (Add)


  • Donanım ekleme
  • Donanıma sürücüleri ile birlikte ilave dâhili veya harici aksam kuruluşu
  • Yazılım ekleme
  • Yeni bir yazılım veya mevcut yazılımın yeni versiyonunun, düzeltici kodunun (fix) yüklenmesi

Değişiklik (Change)


  • Donanım değişikliği
  • Donanımın dâhili veya harici aksamlarının değiştirilmesi
  • Yazılım değişikliği
  • Kurulu yazılımın konfigürasyonunun parametrelerinin değiştirilmesi

Kurulum, Taşıma, Ekleme, Değişiklik Hakkında

Daha Fazla Bilgi Almak İçin

Lütfen Bize Ulaşın!


+90 216 606 43 23